Yardım

Sıkça Sorulan Sorular

  • efor.com.tr'den satın aldığım bir ürünü değiştirebilir miyim?

    efor.com.tr’ den yapılan alışverişlerinizde değişim işlemi sadece EFOR mağazalarından yapılabilmektedir. İade işlemleri için lütfen soru 2’ye bakınız.

  • Satın aldığım bir ürünü iade etmek istiyorum, ne yapabilirim?
    Satın aldığınız ürünleri; kullanmamak, zarar vermemek, orijinalliğini ve yeniden satılabilirliğini bozmamak şartıyla hiçbir sebep göstermeksizin fatura tarihinden itibaren 14 takvim günü içerisinde iade edebilirsiniz. İade talepleri aşağıdaki kurallara uygun alışverişlerde geçerlidir. Kurallara aykırı talepler için efor.com.tr tarafından işlem gerçekleştirilmeyecektir.

    efor.com.tr’ den yapılan alışverişlerinizde iade taleplerinizi sadece efor.com.tr üzerinden iletebilirsiniz. Satın aldığınız ürünler için EFOR mağazalarından değişim işlemi yapılabilir fakat iade işlemleri sadece efor.com.tr üzerinden yapılmaktadır.

    Ürünler geri gönderilirken anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo firması tercih edilmelidir. Farklı bir kargo firması tercih edilirse gönderim masrafı müşterilerimize ait olacaktır. Farklı kargo firmalarıyla yapılan gönderimlerde kargo EFOR tarafından teslim alınmaz, göndericiye iade edilmesi için kargo firmasına talimat verilir.

    İadenin EFOR tarafından kabul edilebilmesi için; satın alınan ürünün kullanılmamış, tahrip edilmemiş, ürün paketli ise paketi hasar görmemiş, aksesuarı olan bir ürün ise aksesuarında eksik olmaksızın iade edilmiş ve tekrar satılabilir olması gerekmektedir. Siparişiniz EFOR tarafından kargolandığında paketin dışında faturanızın bir kopyası da gönderilmektedir.Ürün ya da ürünlerin iade amacıyla firmamıza gönderilmesi sırasında adınıza kesilmiş faturanın 1 nüshasının da ürün ile birlikte geri gönderilmesi işlemlerin daha hızlı sonuçlanabilmesi açısından önemlidir.

    Takım elbise, ceket, pantolon, gömlek gibi ürünler denenebilir, ancak giyilerek kullanılmış ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. İade ve değişimini talep edeceğiniz ürünün tekrar satılabilir olması esastır. İç giyim ürünleri, kol düğmesi, çorap, ayakkabı, cüzdan gibi ürünler ancak ambalajı açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir.

    Ürün için yukarıda belirtilen koşullar dahilinde iade talebi başlatılıp, iadesi tarafımıza ulaştıktan sonra gelen ürünün şartlara uygunluğu kontrol edilecektir. Kontrol sonrasında uygun bulunan iadeler için yapılan ödemenin şekline sadık kalınarak iade işlemi 3 iş günü içerisinde gerçekleştirilir. Kredi kartı ile yapılan ödemelerde ürün bedeli, bankanıza bağlı olarak 3 - 10 iş günü içerisinde hesabınıza yansımaktadır. Burada oluşabilecek olası gecikmeler tamamen bankanızın çalışma şekline bağlı olarak değişiklik gösterebilir.

    Üründen kaynaklanan bir kusur, defo, dikim ya da malzeme hatasından dolayı yapacağınız iade taleplerine hataların tespiti için ürünün incelenmesinin ardından bilgi ve cevap verilecektir.

    Tüm ürünler kontrolden geçirilerek kargoya teslim edilmektedir. Ancak olası hataların önüne geçmek amaçlı siparişleriniz kargo firması tarafından teslim edilirken mutlaka kargo görevlisinin yanında paketi açarak, üründe/pakette hasar olup olmadığını kontrol ediniz. Hasar olması durumunda ürünü teslim almayınız ve kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyiniz.

    İADE ADRESİ
    Yukarıdaki şartlarda kargo ücretinin EFOR’a ait olduğu durumlarda gönderim için lütfen Yurtiçi Kargo’yu tercih ediniz. Kargo ücretinin müşteriye ait olduğu durumlarda müşterinin tercih edeceği bir kargo firması kullanılabilir.

    Yurtiçi Kargo Üye İş Yeri Kodu : 224577429
    Efor Mağazacılık
    Gürsel Mahallesi Nişane Caddesi No:5 Okmeydanı-Kağıthane / İSTANBUL
    Telefon : 0 212 220 80 00
    Faks : 0 212 220 81 00
    E-mail : efor.online@efor.com.tr

     

  • İade işleminden ne kadar zaman sonra ödeme hesabıma yansıyor?

    Kontrol sonrasında uygun bulunan iadeler için yapılan ödemenin şekline sadık kalınarak iade işlemi 3 iş günü içerisinde gerçekleştirilir. Kredi kartı ile yapılan ödemelerde ürün bedeli, bankanıza bağlı olarak 3 - 10 iş günü içerisinde hesabınıza yansımaktadır. Burada oluşabilecek olası gecikmeler tamamen bankanızın çalışma şekline bağlı olarak değişiklik gösterebilir.

  • Satın almak istediğim ürün tükendi ise tekrar satışa çıkma ihtimali var mıdır?

    Satın almak istediğiniz ama tükenmiş olan ürünün tekrar satışa çıkma ihtimali son derece düşüktür. EFOR; belirli ürünler hariç koleksiyonunun % 95'lik kısmını sürekli tazeler. Ürünler içinde bulunulan sezona bağlı üretilir ve tükendiğinde yeniden üretimi yapılmaz. Ürün çeşidinin kalan % 5'lik kısmı her sezon üretilmeye devam eder. Bu çeşit çok temel ürünleri içerir. Takip ettiğiniz ürün bu küçük azınlık içindeki ürünlerden biriyse tekrar satışa girebilir.

  • efor.com.tr'de EFOR Card'ımı nasıl kullanabilirim?

    efor.com.tr’den sadece EFOR Card başvuru kaydı oluşturulabilir, kart kullanımları şimdilik yalnızca mağazalarımızda gerçekleşmektedir. EFOR Card kullanımı yılın belirli dönemlerinde aktif edilir, biriken puan ve indirimler ancak bu dönemlerde kullanılabilir.

  • Kupon kullanım koşulları hakkında bilgi alabilir miyim?

    Kuponunuzu, Alışveriş Sepetinizde bulunan, Promosyon kodunuzu girin yazılı alana yazınız. EKLE butonuna tıkladıktan sonra kupon indiriminiz gerçekleşecektir. Kupon tutarınız, sadece efor.com.tr’de geçerlidir, herhangi başka bir indirim veya kampanya ile birleştirilemez veya nakte çevrilemez. Kuponunuz indirimli ürünlerde geçerli değildir.

  • Satın aldığım ürünler için kargo ücreti ödeyecek miyim?

    efor.com.tr'den yapacağınız alışverişlerinizde 150 TL ve üzeri siparişlerinizde KARGO ÜCRETSİZDİR. 149 TL ve altı alışverişleriniz kargo ücretine tabiidir.

  • efor.com.tr üzerinden hediye gönderimi yapabilir miyim?

    efor.com.tr üzerinden hediye gönderimi yapabilirsiniz. Bunun için hediye göndermek istediğiniz ürün ve/veya ürünleri sepetinize ekledikten sonra Hediye Ürünü kutucuğuna tıklayarak ürün ve/veya ürünlerin hediye olacağını belirtebilirsiniz. Takip eden ödeme sayfasındaki Hediye Notu kutucuğuna tıklayarak hediyenizi alacak yakınınıza iletilmek üzere notunuzu ekleyebilirsiniz. Siparişinizi bu şekilde verdiğinizde ürün ve/veya ürünlerin hediye paketi ile istediğiniz adrese gönderilmesini sağlıyoruz.

  • efor.com.tr'ye mobil cihazlardan erişebilir miyim?

    efor.com.tr'ye cep telefonları ve tabletler gibi mobil cihazlardan erişebilirsiniz.

  • efor.com.tr'deki fırsatlardan nasıl haberdar olabilirim?

    efor.com.tr sitesine üye olurken bildireceğiniz e-mail adresine belirli periyotlarla sitedeki fırsatlar konusunda bilgilendirme e-maili gönderilecektir.