Siparis ettiginiz ürünü teslim aldiktan sonra herhangi bir nedenden dolayi iade etmek istediginizde izlemeniz gereken yol ve bilmeniz gerekenler asagida açikça belirtilmistir:

Siparisinizin size ulastigi günü takip eden 7 (yedi) gün içerisinde iade talebinizi ve ürünle alakali probleminizi mutlaka 0212 220 80 00 EFOR Müsteri Hizmetleri’ne bildirmeniz gerekmektedir.

Iade edeceginiz ürünü eksiksiz ve faturasiyla, paketi hasar görmemis, kullanilmamis, kullanim hatasi sonucu zarar görmemis haliyle ve EFOR Magazacilik Genel Merkezi’nin dogru adresini içerecek sekilde geri göndermeniz gerekmektedir.

Eger ürünün faturasi kurumsal ise, iade islemi için kurumun düzenlemis oldugu, kargo payi dahil edilmeden, "Ürün Birim Fiyati + KDV" seklinde kesilmis bir "IADE FATURASI" ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. Faturasi kurumlar adina düzenlenen siparis iadelerinin "IADE FATURASI" kesilmedigi takdirde iade islemi YAPILMAYACAKTIR.

Ürünün kutusu, ambalaji, varsa standart aksesuarlari bize iade ettiginiz paketin içinde eksiksiz ve hasarsiz bir sekilde bulunmalidir.

Üretimden kaynaklanan bir iade disinda kargo ücreti alici tarafindan ödenmektedir. Iadelerde kullanilacak adres  EFOR Magazacilik Tekstil Dis Tic. Ltd. Sti. Gürsel Mh. Nisane Cd. No:5 Okmeydani / Kagithane / ISTANBUL olarak yapilmalidir.
Iadeniz onaylanmadan önce ürünle alakali inceleme "iade birimimiz" tarafindan gerçeklestiriliyor. Tüketiciden sorunlu geldigine kanaat getirilen ürünler gerekli durumlarda iade alinmayacaktir.

Iade etmek istediginiz ürünün kusurlu olmasi durumunda, iadeniz onaylanacak ve kredi kartinizdan çekilen tutar ya da banka havalesi ile gönderilen tutar hesabiniza yatirilacaktir.

Iadeniz onaylandiktan sonra

Iadeniz onaylanmasinin ardindan size iadeniz ile ilgili durum bilgisini mail ile bildiriyor ve ürün bedelinizin geri ödemesini yapiyoruz. Kredi kartiniza yapilan geri iadenin ekstrenize yansimasi, bankanizin süreç ve uygulamalarina bagli olarak ortalama iki - üç hafta sürebilir. Bu süreç her bankanin kendine özel uygulamasi olup, EFOR’un bu sürece herhangi bir müdahale hakki bulunmamaktadir. Iade isleminizin kredi karti ekstrenize yansimasinda yasanan gecikme ile ilgili bankanizdan detayli bilgi alabilirsiniz.

Cayma hakki disindaki iade islemleri

Tüketicinin "Sebep Göstermeksizin Cayma Hakki" sadece bahsi geçen alisveris gerçeklestikten sonraki 7 gün içerisinde iade talebi bildirilen ürünlerin geri alimi için geçerlidir. 7 günü asan sürelerde iade kesinlikle kabul edilemez. Ancak siz üretim hatasi oldugunu düsündügünüz ve iade etmek istediginiz ürünleri teslim aldiginiz tarihi takip eden bir ay içerisinde bildirip 7 gün içerisinde bize ulastirabilirsiniz. Bu durumda sikayetinizi ilgili birimimiz inceleme yaparak ürünün iade alinip alinamayacagini belirleyen bir süreç baslatir. Bu süreç ortalama 3 is günüdür. Ürününüzün iadesi onaylandiginda ürün bedeli ve kargo ücreti için ödediginiz ücretler kredi kartiniza iade edilir. Belirttiginiz sorunun sebebi kullanim hatasi olarak belirlendiginde ise siparisiniz bize yolladiginiz haliyle ve faturasiyla birlikte "Alici Ödemeli" olarak geri size gönderilir.

Degistirme sartlari

EFOR Online Magaza’dan almis oldugunuz ürünlerinizi beden uyusmazligi durumlarinda büyük ya da küçük bedeniyle degistirebilirsiniz. Bu durumda öncelikle 0212 220 80 00 EFOR Müsteri Hizmetleri’ni arayarak bilgi vermeli ve stok kontrolü yaptirmaniz gerekmektedir. Stok kontrolü sonucunda istemis oldugunuz beden stoklarda varsa tarafinizdan olmayan beden talep edilir. Beden degisimi için göndermis oldugunuz ürün tarafimizdan teslim alindiktan sonra talep etmis oldugunuz diger ürün kargoya teslim edilir. Degisim taleplerinizi ürününüzü teslim aldiginiz tarihten itibaren en geç 7 gün içerisinde yapabilirsiniz.